Download Kuliyah Tafsir buat pencinta Dr.Solah al-Khalidiyy

Dr.Solah Abdul Fattah al-Khalidiyy

Dr.Solah Abdul Fattah al-Khalidiyy


Dr.Solah al-Khalidiyy seorang ahli tafsir yang terkenal di Jordan. Tesis Phdnya berkaitan tafsir fi Zilal al-Quran. Banyak menulis dalam bidang tafsir dan ramai penuntut Malaysia yang belajar dengannya.Insya Allah dikesempatan yang lain saya akan catatkan riwayat hidup guru saya yang saya kasihi dan kagumi. Kuliyah tafsir dalam bahasa Arab. Sila klik link berikut untuk download tafsir Dr.Solah al-Khalidiyy
Tafsir surah al-Baqarah yang disampaikan sekitar tahun 1994-1996:http://www.islamway.com/?iw_s=Scholar&iw_a=series&series_id=5310Tafsir surah al-Anfal yang disampaikan di Jamiyyah Muhafazah al-Quran bermula Isnin 15/10/1425H…:http://www.ahlalhdeeth.com/vb/showthread.php?t=116349
Atau hubungi saya boleh saya kirimkan melalui CD

Tinggalkan Jawapan

